Skechers ny hovedsponsor i Ribe-Esbjerg HH | Nyheder | REHH

15. september 2017

Det er udsigten til mange tv-kampe og en lovende sæson, som har vakt interessen hos det verdensomspændende skomærke Skechers. I Ribe-Esbjerg HH er man både glad og stolt over at fået hovedsponsoraftalen i hus og et kæmpebrand på trøjer og bander.

De har fod på det sportslige hos håndboldherrerne i Ribe-Esbjerg HH, og med en ny hovedsponsor får klubben også et ekstra fodaftryk på økonomien. REHH har nemlig lavet en aftale med det verdensomspændende skomærke Skechers, der med omgående virkning vil optræde på spillernes trøjer, bander og LED-bander.

Skechers er et amerikansk brand som tilbyder lifestyle sko til både damer, herrer, piger og drenge samt løbe-, fitness-, walking- og træningssko og træningstøj.  På vore breddegrader er det virksomheden Sports Connection med hjemsted i Bramming, der i den sidste halve snes år har været distributør for hele Skandinavien:

Stort sortiment med performancesko

- Vores performancesko fylder en del i vores sortiment, og vi har blandt andet nogle fantastiske løbesko og et stort udvalg i golfsko. Derfor er det naturligt for os at bruge eliteidræt til at synliggøre vores navn og gøre Skechers produkter endnu mere kendte i Danmark.

- Jeg har med fornøjelse fulgt Ribe-Esbjerg HH, da holdet i sidste sæson spillede om medaljer. Som erhvervsvirksomhed med forankring i lokalområdet vil vi gerne støtte op, men vi har da også blik for, at vores sponsorat vil give en masse tv-eksponering, som vi kan kombinere med vores øvrige marketing-aktiviteter, siger Peter Jørgensen, der ejer Sports Connection.

Masser af tv-eksponering

Og tv-eksponering får holdet og dets sponsorer masser af i denne sæson. TV2 har valgt at bringe rigtig mange af holdets kampe og da herrehåndbold har over 100.000 tv-seere til samtlige ligakampe, er disse kampe noget nær topscorere, når det gælder synlighed.

I Ribe-Esbjerg er man begejstret over det nyetablerede samarbejde med Skechers. Og her handler det ikke bare om, at man har fået et nyt hovedsponsorat på plads, siger bestyrelsesmedlem Johnny Nim, der har haft forhandlingerne med den nye samarbejdspartner:

- Vi er lige så glade og stolte over, at vi kan tiltrække en landsdækkende virksomhed og gå på banen med et i forvejen populært brand på trøjerne. Jeg er heller ikke i tvivl om, at det er sæsonens mange tv-kampe, som har været den afgørende faktor for, at Skechers har valgt at bruge os som et aktivt redskab til at markedsføre sine produkter endnu stærkere her i Danmark, siger Johnny Nim.

For yderligere oplysninger kontakt Sports Connection, tlf. 7510 1980
eller bestyrelsesmedlem i REHH, Johnny Nim, tlf. 2331 7490.